Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Du behöver använda en annan webbläsare. För att kunna använda våra internettjänster kan du istället använda någon av de här webbläsarna: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox.

Läs mer om rekommenderade webbläsare

 

Problem med att logga in?

Om du använder en rekommenderad webbläsare men ändå får felmeddelande när du försöker logga in på internetbanken kan det bero på något av följande.

Börja med att kontrollera att du använder en webbläsare som vi stödjer samt att du har en uppdaterad version av den.

Se rekommenderade webbläsare

Din webbläsare accepterar inte kakor

För att internetbanken ska fungera måste din webbläsare acceptera kakor, även kallat cookies.

Ändra din webbläsares inställningar

Din webbläsares cache behöver rensas

Om du har gammal data sparad i ditt cacheminne kan det göra att webbsidan inte riktigt fungerar som du förväntar dig. Då kan du behöva tömma cacheminnet. Det kan även vara bra att göra om det nyligen skett förändringar av funktionerna på våra internettjänster. Oavsett vad så är det bra att tömma cacheminnet regelbundet.

Rensa ditt cacheminne 

Inloggningskoden är fel

Om du får ett felmeddelande när du försöker logga in, kan det bero på att du har fyllt i fel inloggningskod. Kontrollera att du tar fram inloggningskoden enligt instruktionen på skärmen.