Problem med att logga in?
Om du använder en rekommenderad webbläsare men ändå får felmeddelande när du försöker logga in på internetbanken kan det bero på något av följande.
Kontrollera om det fungerar att logga in via en annan webbläsare.
- Om du har sparat en favorit till inloggningssidan i din webbläsare. Testa att logga in via knappen Logga in längst upp på denna sidan.
Kontrollera att du använder en webbläsare och ett operativsystem som vi stödjer samt att du har en uppdaterad version.
Om webbläsare och operativsystem
Din webbläsare accepterar inte kakor
För att internetbanken ska fungera måste din webbläsare acceptera kakor, även kallat cookies.
Ändra din webbläsares inställningar
Din webbläsares cache behöver rensas
Om du har gammal data sparad i ditt cacheminne kan det göra att webbsidan inte riktigt fungerar som du förväntar dig. Då kan du behöva tömma cacheminnet. Det kan även vara bra att göra om det nyligen skett förändringar av funktionerna på våra internettjänster.
Problem med BankID
Om du har problem att logga in med MobiltBankID eller BankID på kort
Inloggningskoden är fel
Om du får ett felmeddelande när du försöker logga in, kan det bero på att du har fyllt i fel inloggningskod. Kontrollera att du tar fram inloggningskoden enligt instruktionen på skärmen.