Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Problem med att logga in?

Om du använder en rekommenderad webbläsare men ändå får felmeddelande när du försöker logga in på internetbanken kan det bero på något av följande.

Kontrollera om det fungerar att logga in via en annan webbläsare.

  • Om du har sparat en favorit till inloggningssidan i din webbläsare. Testa att logga in via knappen Logga in längst upp på denna sidan.

Kontrollera att du använder en webbläsare och ett operativsystem som vi stödjer samt att du har en uppdaterad version.

Om webbläsare och operativsystem

Din webbläsare accepterar inte kakor

För att internetbanken ska fungera måste din webbläsare acceptera kakor, även kallat cookies.

Ändra din webbläsares inställningar

Din webbläsares cache behöver rensas

Om du har gammal data sparad i ditt cacheminne kan det göra att webbsidan inte riktigt fungerar som du förväntar dig. Då kan du behöva tömma cacheminnet. Det kan även vara bra att göra om det nyligen skett förändringar av funktionerna på våra internettjänster. 

Rensa ditt cacheminne 

Problem med BankID

Om du har problem att logga in med MobiltBankID eller BankID på kort

Inloggningskoden är fel

Om du får ett felmeddelande när du försöker logga in, kan det bero på att du har fyllt i fel inloggningskod. Kontrollera att du tar fram inloggningskoden enligt instruktionen på skärmen.

Upp Upp