Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Du behöver använda en annan webbläsare. För att kunna använda våra internettjänster kan du istället använda någon av de här webbläsarna: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox.

Läs mer om rekommenderade webbläsare

 

Varför kan jag inte lägga till min andra bank i appen?

Om det inte är möjligt att lägga till banken, eller om du får ett felmeddelande om att det inte gick att uppdatera data i appen, beror det oftast på att inloggningen till den andra banken av någon anledning misslyckades. Testa gärna att logga in själv i den andra bankens app eller internetbank. Det är vanligt att banker vill att du ska utföra extra säkerhetssteg om du exempelvis har fått ett nytt mobilt BankID.

Om din andra bank försvinner ur urvalet och vi inte längre kan hämta data så får du välja om du vill att vi sparar de uppgifter som vi har hämtat eller om du vill att alla data från banken i fråga ska raderas.

Fick du svar på din fråga?

Tillbaka