Hjälp med mobilt BankID
Vi guidar dig som vill skaffa eller förnya mobilt BankID. Om det gäller mobilt BankID för ditt barn eller om du saknar BankID och digipass kan du boka ett möte på ett av våra kontor.
Du behöver använda en annan webbläsare. För att kunna använda våra internettjänster kan du istället använda någon av de här webbläsarna: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox.
Läs mer om rekommenderade webbläsare
Här kan du söka svar på din fråga, hittar du inte det du letar efter är du välkommen att ringa oss.
Vi guidar dig som vill skaffa eller förnya mobilt BankID. Om det gäller mobilt BankID för ditt barn eller om du saknar BankID och digipass kan du boka ett möte på ett av våra kontor.
Vill du boka ett rådgivningsmöte med en av våra rådgivare? Ring oss så hjälper vi dig vidare.
Oavsett om du vill att dina köp ska dras direkt från kontot eller samlas på en faktura, har vi ett kort för dig. Se vilket som passar bäst för just dina behov.
Har du andra frågor eller behöver hjälp med att lösa ditt ärende kan du kontakta vår kundservice. Vi hjälper dig alla dagar i veckan.
Om du förlorat ditt kort ska du omedelbart ringa oss på +46 774 24 24 24 för att spärra det. Vi har öppet dygnet runt, alla dagar.
Vi tacksamma för att du tar dig tid att kontakta oss, så att vi får möjlighet att reda ut eventuella missförstånd eller felaktigheter.
Använd vår sökfunktion för att hitta ditt närmaste bankkontor. Vill du boka in ett rådgivningsmöte behöver du ringa till oss, vi har inga drop in tider.