Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Du behöver använda en annan webbläsare. För att kunna använda våra internettjänster kan du istället använda någon av de här webbläsarna: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox.

Läs mer om rekommenderade webbläsare

 

Mitt BankID på kort fungerar inte – vad ska jag göra?

Om ditt BankID på kort inte fungerar kan du börja med att testa följande:

  • Se till att kortläsaren är kopplad till datorn innan du börjar logga in.
  • Kontrollera att säkerhetsprogrammet fungerar ordentligt. Kom ihåg att du måste starta om datorn efter att du har installerat programmet.
    Testa ditt BankID
  • Kontrollera att du har den senaste versionen av ditt operativsystem och din webbläsare.
  • Kontrollera giltighetstiden på ditt BankID-kort. Har ditt kort gått ut är du välkommen att ringa oss för att beställa ett nytt.

Fick du svar på din fråga?

Tillbaka