Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Du behöver använda en annan webbläsare. För att kunna använda våra internettjänster kan du istället använda någon av de här webbläsarna: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox.

Läs mer om rekommenderade webbläsare

 

Hur skaffar eller förnyar jag ett mobilt BankID?

För att skaffa ett nytt eller förnya ett befintligt mobilt BankID behöver ni förboka ett möte med oss.
Boka ett möte för att skaffa mobilt BankID

Om ni är två föräldrar kan den ena lämna en engångsfullmakt. Då räcker det att en av er besöker kontoret och tar med fullmakten. Ditt barn behöver alltid vara med vid besöket tillsammans med sin mobiltelefon och giltig svensk ID-handling. 
Ladda ner en engångsfullmakt för föräldrar 

Ni kan förbereda er inför mötet genom att ladda ned apparna som exempelvis SEB Ung, Swish och BankID på barnets mobil.

Om ditt barn inte har behov av att legitimera sig på andra ställen än SEB Ung eller Swish kan ni istället använda ett SEB ID.
Läs mer om SEB ID

Tillbaka