Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Hej! Här loggar du in på internetbanken eller någon av våra andra tjänster.

 

Vad gör jag om jag har glömt bort pinkoden till min digipass?

Har du loggat in på internetbanken tidigare?
Du har tre försök att testa din pinkod.

  • Om det står FAIL 1 eller 2 betyder det att du knappat in fel pinkod. Tryck på pilknappen en gång till så att PIN ---- visas för att få ett nytt försök.
  • Om det står FAIL 3 har du knappat in fel pinkod tre gånger och du behöver kontakta oss för att få en upplåsningskod.

Har du BankID på kort eller mobilt BankID kan du skicka ett säkert meddelande via länken nedan. Logga in på internetbanken och gå till Mitt SEB  Utskick och meddelanden  Meddelanden. Välj Digitala tjänster  Lås upp digipass och fyll i formuläret. Vi skickar en upplåsningskod tillsammans med en instruktion för hur du låser upp din digipass via sms. 
Skicka ett säkert meddelande på internetbanken

Har du aldrig loggat in på internetbanken? 
Besök något av våra kontor och beställ en upplåsningskod. Ta med din digipass och giltig id-handling.

Så låser du upp din digipass med upplåsningskoden.

Fick du svar på din fråga?

Tillbaka