Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Du behöver använda en annan webbläsare. För att kunna använda våra internettjänster kan du istället använda någon av de här webbläsarna: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox.

Läs mer om rekommenderade webbläsare

 

Vad ska jag göra om jag har glömt pinkoden till mitt mobila BankID?

Du har valt din säkerhetskod till ditt mobila BankID själv. Koden är 6–8 tecken. Du har fem försök på dig att slå in koden innan ditt BankID spärras.

Om du har glömt din kod måste du ansöka om mobilt BankID på nytt. Börja med att spärra ditt gamla mobila BankID via internetbanken. Det gör du under ditt namn – BankID och säkerhetslösningar – Visa och spärra BankID, alternativt gå in i BankID- appen - Inställningar - Radera BankID

Därefter behöver du ansöka om ett nytt BankID på internetbanken.

Hur skaffar jag ett mobilt BankID?

Tillbaka