Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Du behöver använda en annan webbläsare. För att kunna använda våra internettjänster kan du istället använda någon av de här webbläsarna: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox.

Läs mer om rekommenderade webbläsare

 

Vad gör jag om jag har problem att skaffa mobilt BankID?

Om du har problem med att skaffa mobilt BankID på internetbanken kan det hjälpa att starta om datorn. Hjälper inte det kan du testa att göra så här:

  1. Stäng alla webbläsarfönster på din dator
  2. Öppna ett nytt webbläsarfönster
  3. Rensa historiken, cachen och cookies
  4. Stäng webbläsarfönstret igen
  5. Öppna ett nytt webbläsarfönster och logga in på internetbanken med digipass, BankID på kort eller mobilt BankID som SEB gett ut
  6. Ansök om mobilt BankID igen

Fick du svar på din fråga?

Tillbaka