Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Du behöver använda en annan webbläsare. För att kunna använda våra internettjänster kan du istället använda någon av de här webbläsarna: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox.

Läs mer om rekommenderade webbläsare

 

Vi går från drop-in-besök till förbokade möten

Kvinna som sitter vid frukostbordet och läser på sin tablet

Nu slipper du köa på våra bankkontor. Från och med 12 november ersätts alla drop-in-besök på våra bankkontor med förbokade möten. I samband med det utökas besökstiden till 9–17 på samtliga bankkontor.

Tider som passar dig

För att boka ett personligt möte ringer du till ditt lokala bankkontor och berättar om ditt ärende. Vid behov bokas ett möte och du får då möjlighet att välja en tid som passar dig. Att vi känner till ditt ärende i förväg ger oss bättre förutsättningar att förbereda oss innan du kommer till bankkontoret, vilket skapar bättre och mer effektiva möten.

Gör dina ärenden digitalt

De flesta bankärenden kan du göra själv via våra digitala tjänster på vår internetbank eller i vår app. Exempelvis kan du hantera dina bankkort, förnya ditt BankID och handla med aktier och fonder. Du som är företagare kan göra många av dina ärenden i vår företagsapp, bland annat attestera betalningar, göra snabba likviditetskontroller och överföra pengar mellan konton.

Här hittar du verktygen som hjälper dig

Customer service