Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Kundkännedom – lämna kunduppgifter

Varför ställer vi frågor? För att skydda både dig och oss från att utnyttjas i penning­tvättsyfte samt finansiell brottslighet.

Uppdatera dina kunduppgifter

Med mobilt BankId kan du identifiera dig enkelt. Vi hämtar dina personuppgifter och du kan signera dina uppgifter direkt och skicka in dem digitalt.

Saknar du mobilt BankId kan du fortfarande fylla i dina uppgifter, skriva ut och skicka in informationen till oss med post, använd bifogat svarskuvert du fick med brevet.

Identifiera dig med mobilt BankID   Lämna information utan mobilt BankID

Vad händer om vi inte får in dina uppgifter?

Om vi inte får in den uppdaterade informationen vi frågar efter behöver vi agera på detta. Det kan komma att leda till att dina banktjänster spärras.

Please update your customer details

With your BankID you can easily identify yourself. We will retrieve your personal data and you can sign your information immediately and submit it digitally.

If you don't have a mobile BankId, you can still fill in your information, print it and send it to us by post, using the reply envelope enclosed in the letter.

Identify yourself with a BankID   Submit information without mobile BankID

What happens if we do not receive your information?

If we do not receive the updated information, we will ask for it should we need to take action. It may lead to your banking services being blocked.

Behöver du hjälp?

Behöver du hjälp med något kan du ringa oss.

Relaterat

Verklig huvudman

Uppgifter om ditt företag

För att skydda både dig, ditt företag och oss från att utnyttjas i penningtvättsyfte är vi enligt svenska penningtvättslagen skyldiga att ha dokumenterad kännedom om ditt företag och dess ägare – även om vi har regelbunden kontakt. Vi behöver också veta var företaget och ägarna är skattskyldiga.