
Digitala blanketter
Här hittar du våra digitala blanketter. Ett arbete pågår just nu med att byta ut våra PDF-blanketter till digitala. De nya digitala blanketterna är enkla att använda, endast de fält som är aktuella behöver fyllas i och du slipper papper, e-post och postgång. Förmedlaren, eller kunden när det behövs, signerar med mobilt BankID.
Vi fyller på här allteftersom de nya digitala blanketterna blir klara:
Bankprodukter
Behöver kunden hjälp med bankprodukter?
Nyteckning
Ansökan – Löneväxling företag (ej TryggPlan)
Ansökan – Traditionell försäkring
Ansökan – TryggPlan och TryggPlan Total (svenska och engelska)
Ansökan – Trygg Hälsa (inkl lägg till/ta bort anställda)
Ansökan – Vårdförsäkring för företag och privatperson
Ansökan och ändring Livförsäkring Trygg
Individuellt val – TryggPlan och TryggPlan Total (svenska och engelska)
Flytt
Fondbyte
Penningtvätt (AML)
Intyg om verklig huvudman (svenska och engelska)
Utbetalning
Uppehåll och ändring vid pågående utbetalning – fondförsäkring
Uppehåll vid pågående utbetalning – traditionell försäkring
Utbetalning från fondförsäkring
Utbetalning från kapitalförsäkring
Ändring
Förmånsgrupp och gruppavtal – TryggPlan och TryggPlan Total
Premiefri tid – TryggPlan och TryggPlan Total
Ändra pensionsålder inom premiecentral
Ändringar för anställda – TryggPlan och TryggPlan Total
Övrigt
Anmälan/avanmälan av administratör/förmedlare
Ansökan/överlåtelse av förmedlingsavtal/kundbestånd
Autogiro – medgivande till automatisk överföring
Intyg om ensamt ägande av aktiebolag
De blanketter som ännu inte är konverterade till det nya formatet hittar du här: