Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Du behöver använda en annan webbläsare. För att kunna använda våra internettjänster kan du istället använda någon av de här webbläsarna: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox.

Läs mer om rekommenderade webbläsare

 

Automatiserad utläggshantering

Genom att ansluta företagskort direkt till ditt affärs- eller reseräkningssystem blir det enklare att registrera och attestera reseräkningar och utlägg. Vi samarbetar med de flesta aktörerna på marknaden, varav de vanligaste är Companyexpense (Fortnox), PE Accounting och Dicom Expense.

Fördelar

  • Daglig inläsning av information om inköpsställe, avgifter och valutakurser
  • Slipp manuell registrering av utlägg
  • Minska risken för kvittobedrägerier och felregistreringar
Pictogram på två händer som tar i hand

Vi samarbetar med följande leverantörer: 

  • Acubiz
  • Companyexpense 
  • Fortnox (kvitto & resa)
  • Visma Companyexpense
  • Dicom Expense
  • Flex
  • Hogia
  • Visma .Net Expense
  • PE Accounting
  • Aditro
  • Unit4
  • Concur

Pris för filöverföring till affärs- och reseräkningssystem

Dagliga transaktionsfiler 3 500 kr/år

Så här ansöker du

Skriv ut, fyll i och skicka ansökningsblanketten till: 

SEB Kort
106 40 Stockholm 

Ansökningsblanketten om filöverföring till affärs- och reseräkningssystem (pdf)

Kontakta oss

Har du frågor kan du maila oss på corporatesupport@seb.se eller ringa oss på 08-14 68 11.

Relaterat innehåll

Företagslån och finansiering

Vi hjälper ditt företag att investera och växa genom olika typer av företagslån och finansieringslösningar. Vi utgår från dina behov och förutsättningar.

Mer om lån och finansiering

Automatisk bokföring

Genom att ansluta ditt SEB företagskonto till ditt affärssystem eller bokföringsprogram blir många moment i ditt bokföringsarbete automatiskt utförda, och du sparar både tid och pengar.
Se alla fördelar