Få ut mer av ditt företagskort
Med tillvalstjänsterna Kortadmin och Automatiserad utläggshantering kan företaget minska administrationen och förenkla bokföringen.
Du behöver använda en annan webbläsare. För att kunna använda våra internettjänster kan du istället använda någon av de här webbläsarna: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox.
Läs mer om rekommenderade webbläsare
Allt fler företag gör inköp som är centrala för verksamheten på nätet. Ofta handlar det om prenumerationstjänster hos exempelvis Microsoft och LinkedIn eller annonsering i sociala medier och på Google. Med det virtuella kortet SEB Corporate ePay förenklar du fakturaadministrationen och utläggshanteringen.
Köpen samlas på en månadsfaktura per kort vilket gör att du får färre fakturor direkt från dina leverantörer. Medarbetarna slipper att hantera utläggen eftersom fakturan skickas till företaget.
SEB Corporate ePay har ingen övre köpgräns. Kortet gör det möjligt att förstärka likviditeten med upp till 45 dagars räntefri kredit.
Med en månadsfaktura för varje virtuellt kort får du bättre koll på företagets nätköp. Kortet kan även anslutas till ditt bokföringsprogram med en tillvalstjänst.
Uppläggningsavgift 150 kronor per avtal.
Årspriset för SEB Corporate ePay är 300 kronor per kort.
Om företaget har en ensam firmatecknare kan du ansöka om kortet digitalt.
Om du har en enskild firma eller om företaget har flera firmatecknare använder du blanketten för att ansöka.
Ansökan för enskild firma (pdf)
Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss.
Med tillvalstjänsterna Kortadmin och Automatiserad utläggshantering kan företaget minska administrationen och förenkla bokföringen.
Ring oss på +46 774 24 24 24. Vi har öppet dygnet runt, alla dagar.
Här kan du reklamera köp eller uttag på ditt kort om någonting har gått fel.
Mitt SEB Corporate är ett onlineverktyg där du som kortinnehavare kan se alla dina inköp, utan att behöva tillgång till en mobiltelefon med Corporate Card-appen.