Få ut mer av ditt företagskort
Med tillvalstjänsterna Kortadmin och Automatiserad utläggshantering kan företaget minska administrationen och förenkla bokföringen.

Just nu bjuder vi på den första årsavgiften (ordinarie årspris är 300 kronor per kort.)
Erbjudandet gäller till och med 17 augusti 2025.
Allt fler företag gör inköp som är centrala för verksamheten på nätet. Ofta handlar det om prenumerationstjänster hos exempelvis Microsoft och LinkedIn eller annonsering i sociala medier och på Google. Med det virtuella kortet SEB Corporate ePay förenklar du fakturaadministrationen och utläggshanteringen.
Köpen samlas på en månadsfaktura per kort vilket gör att du får färre fakturor direkt från dina leverantörer. Medarbetarna slipper att hantera utläggen eftersom fakturan skickas till företaget.
SEB Corporate ePay har ingen övre köpgräns. Kortet gör det möjligt att förstärka likviditeten med upp till 45 dagars räntefri kredit.
Med en månadsfaktura för varje virtuellt kort får du bättre koll på företagets nätköp. Kortet kan även anslutas till ditt bokföringsprogram med en tillvalstjänst.
Om du ansöker om SEB Corporate ePay senast 17 augusti 2025 så bjuder vi ditt företag på den första årsavgiften och på uppläggningsavgiften. Ordinarie årspris är 300 kronor per kort och ordinarie uppläggningsavgift är 150 kr per avtal.
Ansök om kortet digitalt.
Om du har en enskild firma använder du blanketten för att ansöka.
Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss.
Med tillvalstjänsterna Kortadmin och Automatiserad utläggshantering kan företaget minska administrationen och förenkla bokföringen.
Ring oss på +46 774 24 24 24. Vi har öppet dygnet runt, alla dagar.
Här kan du reklamera köp eller uttag på ditt kort om någonting har gått fel.
Mitt SEB Corporate är ett onlineverktyg där du som kortinnehavare kan se alla dina inköp, utan att behöva tillgång till en mobiltelefon med Corporate Card-appen.