Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Du behöver använda en annan webbläsare. För att kunna använda våra internettjänster kan du istället använda någon av de här webbläsarna: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox.

Läs mer om rekommenderade webbläsare

 

Administrera tjänstepension

  • Kostnadsfri, digital tjänst som förenklar administrationen av företagets tjänstepensioner.
  • Få en bättre överblick över företagets försäkringar.
  • Ändra enkelt löner och premier, lägg till och ta bort anställda.

Så här ansluter du dig till tjänsten

Friktionsfri administration

Med den här kostnadsfria och digitala tjänsten gör vi det ännu enklare för dig att administrera företagets tjänstepensioner.

  • Registrera nya löner och premier.
  • Lägg till nya medarbetare och ta bort de som slutat.
  • Få en lättöverskådlig bild över fakturor från oss och lägg in dem enkelt i ditt ekonomisystem.
  • Ge olika behörigheter till de medarbetare som ska använda verktyget.

Fler smarta funktioner lanseras löpande.

Har du PE Accounting?

Då kan du dessutom se dina tjänstepensioner direkt i affärssystemet, under menyn Löner.

Så kommer du igång med 3 enkla steg

Om du undrar över något är du välkommen att ringa oss på 0771-43 10 00 så hjälper vi dig. SEB Pension och Försäkring AB tillhandahåller tjänsten Administrera tjänstepension.


Försäkringsgivare är SEB Pension och Försäkring AB
Organisationsnummer: 516401-8243, 106 40 Stockholm

Customer service