Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Administrera tjänstepension

Smidigare, snabbare och bättre koll

  • Ändra löner och premier
  • Se företagets försäkringar
  • Spara tid och papper


Logga in och administrera tjänstepension

Administrera tjänstepension är en tjänst som tillhandahålls av SEB Pension och Försäkring AB. Här får du en överblick över företagets försäkringsengagemang och kan administrera dina anställdas tjänstepensioner.

Enklare administration

I Administrera tjänstepension kan du bland annat registrera nya premier och löner inom ramen för TryggPlan och TryggPlan Total, och vi utvecklar nya funktioner löpande. Tjänsten kostar ingenting.


Så här kommer du igång

Du får tillgång genom att fylla i ett avtal där väljer du vem på företaget som ska vara administratör, och vilka som ska vara användare. När allt är klart skickar vi en bekräftelse med instruktioner till den e-postadress du anger i avtalet. Du loggar in via seb.se/adminpension med ditt mobila BankID.
Kontakta oss på telefon 0771-43 10 00 så hjälper vi dig att komma igång.

Customer service