Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Administrera tjänstepension – för dig som har Kleer affärssystem

Löner och tjänstepensioner på ett ställe. Med en inloggning.

Tillsammans med Kleer har vi utvecklat en smidig lösning så att du kan se dina tjänste­pensioner direkt i affärs­systemet. En unik tjänst i Sverige som ger dig bättre överblick och förenklar administrationen kring pensioner. Helt kostnadsfritt.

Kom igång med 3 enkla steg

  1. Logga in på Administrera tjänstepension . Under Inställningar – Hantera tjänster ansluter du ditt företag till Kleer.
  2. När du får ditt bekräftelsemejl från oss – kontakta din Kleer-konsult för att aktivera tjänsten i Kleers system.
  3. Gå in i Kleers system. Under fliken Löner väljer du Tjänstepension. Där laddar du enkelt ner all information med mobilt BankID.

Klart! Nu ser du dina tjänstepensioner under fliken Löner i Kleers system.


3 fördelar med tjänsten

  • Du ser allt i ditt affärssystem.
  • Du får bättre överblick över alla löner och tjänstepensioner.
  • Du får automatiska påminnelser i affärssystemet när du till exempel har missat att anmäla eller avanmäla medarbetare till oss.

Kontakta oss

Ring oss gärna om du har några frågor.