För dig som har Björn Lundéns affärssystem
![](/imagevault/publishedmedia/5fzg0rri0ryd006f5lbz/SEB_20220606_DSF0386.webp)
Löner och tjänstepensioner på ett ställe. Med en inloggning.
Tillsammans med Björn Lundén har vi utvecklat en smidig lösning så att du kan se dina tjänstepensioner direkt i affärssystemet. Ger dig bättre kontroll och förenklar din vardag. Helt kostnadsfritt.
När integrationen är klar kan du exempelvis se direkt i affärssystemet när den aktuella lönen för en medarbetare skiljer sig från den lön som vi på SEB har i vårt system. Då är det snabbt gjort för dig att logga in i Administrera tjänstepension och ändra löneuppgiften. Framöver kommer du att kunna göra ändringar som denna direkt i ditt affärssystem.
Kom igång med 3 enkla steg
Till att börja med behöver du behörighet till verktyget Administrera tjänstepension. Har du inte det redan går du in på Administrera tjänstepension och beställer det . Sen gör du så här:
- Logga in på Administrera tjänstepension Under Inställningar – Hantera tjänster kan du välja att integrera verktyget till ditt affärssystem från Björn Lundén.
- När du får ett bekräftelsemejl från oss om att integrationen är förberedd loggar du in i appen eller på BL Administration. Gå till Integrationer och välj Aktivera integration.
- Nu är det klart! Logga in i affärssystemet och se företagets tjänstepensioner!
3 fördelar med tjänsten
- Bättre överblick av löner och tjänstepensioner
- Du får påminnelser i affärssystemet om du missat att anmäla eller avanmäla en medarbetare
- Enkelt att upptäcka inaktuella löneuppgifter