Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Du behöver använda en annan webbläsare. För att kunna använda våra internettjänster kan du istället använda någon av de här webbläsarna: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox.

Läs mer om rekommenderade webbläsare

 

För dig som har Björn Lundéns affärssystem

Löner och tjänstepensioner på ett ställe. Med en inloggning.

Tillsammans med Björn Lundén har vi utvecklat en smidig lösning så att du kan se dina tjänstepensioner direkt i affärssystemet. Ger dig bättre kontroll och förenklar din vardag. Helt kostnadsfritt.
När integrationen är klar kan du exempelvis se direkt i affärssystemet när den aktuella lönen för en medarbetare skiljer sig från den lön som vi på SEB har i vårt system. Då är det snabbt gjort för dig att logga in i Administrera tjänstepension och ändra löneuppgiften. Framöver kommer du att kunna göra ändringar som denna direkt i ditt affärssystem.

Kom igång med 3 enkla steg

Till att börja med behöver du behörighet till verktyget Administrera tjänstepension. Har du inte det redan går du in på Administrera tjänstepension och beställer det . Sen gör du så här:

  1. Logga in på Administrera tjänstepension Under Inställningar – Hantera tjänster kan du välja att integrera verktyget till ditt affärssystem från Björn Lundén.
  2. När du får ett bekräftelsemejl från oss om att integrationen är förberedd loggar du in i appen eller på BL Administration. Gå till Integrationer och välj Aktivera integration.
  3. Nu är det klart! Logga in i affärssystemet och se företagets tjänstepensioner!

3 fördelar med tjänsten

  • Bättre överblick av löner och tjänstepensioner
  • Du får påminnelser i affärssystemet om du missat att anmäla eller avanmäla en medarbetare
  • Enkelt att upptäcka inaktuella löneuppgifter